THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

About Me

nama : nor syakila abdullah .. stay kat key ell ..umo ? this year 19 years old.. my birthday 9 disember 91.. born at johor bahru .. my dad was mix thai and my mom still malay ..study ? still studies kat Universiti Putra Malaysia (KTAC) dalam DIPLO. MULTIMEDIA..cita2 nk jadi photographer or pelukis.. memang minat giler melukis ..kalo lukis kat software memang hampeh ler..hobbies? buang masa kot.. haha.. no la..selalunyer main game, berfacebook ngan member2, photoshoot , travelling , karaoke , shopping n hang out with my besties .. clubbing ? of course not ! my favourite colour is purple..perangat ? agak bahaya la.. seorang yang panas baran , i love making friends , sporting , open minded, tak suka jiwang!, memang selalu blur, caring , setia , happy go lucky ..status ? belum berkahwin ..hehe.. if nak tau lagi .. just follow me okeyh (^^,)

Saturday, November 27, 2010

i love them (^^,)

anyong haseyo , abungji 2PM! 

0 comments: